GÖZLERE ÖZEL İLK SERUMUMUZ Göz çevresi çizgilerini dolgunlaştırmak ve koyu halka görünümünü azaltmak için en yüksek Hyaluronik Asit ve Kafein konsantrasyonumuz. GÖZLER SADECE 2 HAFTADA 5 YIL DAHA GENÇ GÖRÜNÜR* Anında: Cilt nemlenmiş, göz çevresi rahatlamıs hissedilir. 2 Haftada: Göz çevresindeki kırışıklıkların ve koyu halkaların görünümü azalır. 6 Haftada: Göz çevresindeki ince çizgilerin görünümü %21 azalır.** O kadar etkili ki, deneyen kadınların %92'si önerdi.** YENİLİKÇİ ÜÇLÜ MASAJ BAŞLIĞI TÜM GÖZ ÇEVRESINE MASAJ: Göz kapakları dahil tüm göz çevresine nazikçe masaj yapmak için özel başlık ile tasarlandı. ANINDA SOĞUTUCU ETKİ: Yorgun gözlere canlı görünüm kazandırmak ve şişkin görünümü azaltmak için paslanmaz 3 çelik bilyeden oluşan aplikatör. %2.5 İÇERİĞİ SAF HYALURONİK ASİT: Göz çevresini nemlendirmeye ve en ince çizgiler dahil tüm çizgileri doldurmaya yardımcı olur. SAF KAFEİN: Koyu halkaları ve şişkinlik görünümünü azaltmak için cilde yeniden enerji vermeye yardımcı olur. *Klinik skorlama, 81 kadın, 2 hafta, kaz ayağı kırışıklıkları ve göz altı çizgilerinin görünümündeki azalmanın yıl eşdeğeri. ** Klinik çalışma, 81 kadın, 2 & 6 hafta. Sabah ve akşam temiz ve kurulanmış cildinize uygulayın. Çizgilerin ve şişkinliklerin görünümünü azaltmaya yardımcı olması için gözünüzün iç köşesinden şakaklarınıza kadar küçük daireler halinde masaj yapın. 4 kez tekrarlayın.
Göz kapaklarına kalkık bir görünüm vermek için nazikçe üzerlerinde gezdirin.
Parmaklarınızla fazla ürünü nazikçe dağıtın. Cilt bakım rutininize devam edebilirsiniz.
Hızla emilir, yağlı his bırakmaz.
Hassas gözler ve kontakt lens kullanımı için
uygundur.
Tüm cilt tipleri ve cilt tonları için uygundur.
Parfüm içermez.
Bu üründen en fazla 10 adet sipariş verilebilir. 10 adetin üzerindeki siparişleri Trendyol iptal etme hakkını saklı tutar.
Kampanya fiyatından satılmak üzere 10 adetten fazla stok sunulmuştur.
Bir ürün, birden fazla satıcı tarafından satılabilir. Birden fazla satıcı tarafından satışa sunulan ürünlerin satıcıları ürün için belirledikleri fiyata, satıcı puanlarına, teslimat statülerine, ürünlerdeki promosyonlara, kargonun bedava olup olmamasına ve ürünlerin hızlı teslimat ile teslim edilip edilememesine, ürünlerin stok ve kategorileri bilgilerine göre sıralanmaktadır.
Sponsorlu ürünler reklam niteliğinde olup satıcıları tarafından öne çıkartılmaktadır.